Tipy na výlet

Výlet do Pavlova

Ráno jsme vyrazily s kamarádkou do Břeclavi. Cesta trvala asi 2 hodiny. V Břeclavi jsem byla překvapena, že je všechno zavřené, ale potom mi došlo, že je sobota. Dále jsme asi 40minut pokračovaly do Pavlova autobusem. V Pavlově jsme byli asi v 10. Rovnou jsme se vyšly podívat na zříceninu Děvičky. Cesta tam byla kopcovitá a bylo ten den asi 35°C. Kolem té 10 to ještě šlo ten výšlap, ale i tak jsme tam došly a teklo z nás. Teklo teda i z dalších x lidí, kteří se tam rozhodli vypravit. Každopádně výhled byl moc pěkný. Trošku jsme se tam podívali a odpočinuly si. Potom jsme se vydaly směrem do Dolních Věstonic. Šli jsme už z kopce, chvíli lesíkem a potom podél vinic. Cestou nás i v tom horku míjelo hodně cyklistů. Cestou jsme se ještě zastavily u anděla lásky, takové sošky, která byla cestou. Ve Věstonicích jsme jako první vyrazily do hospůdky, kde jsme se rozhodly si dát oběd. Daly jsme si jen salát a limonádu, jelikož bylo horko. Po malém občerstvení jsme vyrazily dále. Původně jsem měla v plánu, že se svezeme lodičkou, ale zrovna v ten čas nic nejelo. Tudíž jsme se rozhodli se projít kolem Novomlýnských nádrží zpátky do Pavlova. Koukaly jsme na vodu, která byla dost zelená a to jsme měly původně v plánu se koupat. Asi za půl hodiny jsme byli zpět v Pavlově, ale do odjezdu lodičky nám zbývalo hodně času.

Nakonec jsem vymyslela, že pojedeme lodičkou do Šakvic a s tama pojedeme vlakem rovnou domů. Přemýšlely jsme co budeme dělat. Našly jsme Archeo-muzeum, tak jsme vyrazily dovnitř. Bylo to menší, ale koukaly jsme tam na film a podívaly se na různé věci, které tam byly nalezené. Chtěly jsme si tam koupit nějaké suvenýry a tam se to stalo. Chtěla jsem zaplatit kartou, ale karta nikde. Naštěstí jsem měla na výlet hotovost u sebe. Každopádně karta se nenašla, takže jsem rovnou zavolala do banky, že ji potřebuju zablokovat. Tam se to vyřešilo a slíbili že mi pošlou novou kartu. Po prohlídce muzea a řešení karty jsme měli ještě 40min. Hledaly jsme místo, kde by se dalo sednout našli jsme něco jako kavárnu. Já si dala víno, protože jižní morava a kamarádka levandulovou limonádu. Tam jsme chvíli poseděly a potom jsme šly hledat přístav. Nakonec jsme ho našly a čekaly na lodičku. Jely jsme s lodí Pampeliška bylo nás tam jen pár. Příjemně tam foukalo a moc jsme si to užily. Doplavily jsme se do Šakvic a měly jsme zhruba 40min. do odjezdu. Vyrazily jsme rychle a zkusily to stihnout. Bylo ovšem stále vedro, takže bylo dost jasné, že to nestihneme. Také, že jsme to nestihly, jelikož bylo nádraží dál než jsem předpokládala.

Nakonec jsme se rozhodly jet do Brna. Tam jsme přijely a chtěly si koupit lístek na bus Arriva. Lístek nám, ovšem koupit nešel půl hodiny před odjezdem. Vlak až k nám domů jel až za dvě hodiny. Rozhodly jsme se vydat do Vaňkovky, aby jsme se zabavily a daly si jídlo. Ve Vaňkovce jsme se podívaly do pár obchodů a daly si bagetu na večeři. Potom jsme jely domů totálně starým osobákem ve kterém byla sauna. Otevřely jsme okna a jely jsme. Cestou z neznámého důvodu ve vagonu pršelo. Asi v 9 už jsme byly doma bylo stále 25°C a byly jsme spálené jako kuřata, jelikož jsme se nenamazaly. Výlet byl, ale i přes nějaké nesnáze super. Doporučuji i vám všem.